zondag 17 januari 2016

Een beetje winter 17 januari 2016


En dan begon het deze week langzaamaan wat kouder te worden.
Vanochtend was het zelfs een beetje wit buiten en dan heerlijk de zon en een strakblauwe
 lucht erbij, zo willen we graag de winter zien.
Vanmiddag ben ik weer buiten gaan wandelen en kwam na 40 minuten lekker opgefrist binnen.
Trainen is op deze manier geen straf.

Vorige week zondag bakte ik een lekkere appel/kaneel-cake in het Zeeuwse Knoppen bakblik.
Tot nu toe is alles wat ik in deze vorm bakte gelukt, echt een favoriet.




Maandag en dinsdag hadden wij bezoek en vrijdag kon ik Lars ook een stuk meegeven. Dus niet met ons tweetjes de hele cake opgegeten. Dan zou ik iedere dag buiten moeten lopen, maar dat mag niet van fysiotherapie. Vandaar dat ik maar goed op blijf letten met wat ik eet.

De sokken van Lars zijn ook afgekomen en door zijn ongeplande bezoekje vrijdag nu al in zijn bezit.

Daarnaast ben ik met twee projectjes bezig waar ik geen foto van kan laten zien.
Het ene wil ikzelf cadeau gaan geven en het andere maak ik op verzoek, maar is ook een cadeautje.
Deze houden jullie tegoed.

Wel een paar baby-gelukspoppetjes gehaakt, daar nog wel wat hartjes bij breien en versieren met kant, knoopjes en belletje, zodat ik daar tassenhangers mee kan samenstellen.
Mijn mandje met kraamcadeautjes is momenteel ook aardig gevuld en ik ben bezig om overal mijn labeltje aan te bevestigen. Dat deed ik in het begin meestal wel, toen een hele tijd laten versloffen, maar nu ik zo'n leuk label heb en een blog moet ik toch wel voor meer naamsbekendheid zorgen.
Heb je interesse in een van de artikelen, stuur dan even een berichtje.

  

Ik wens jullie een fijne week toe met misschien nog een paar heerlijke winterdagen. Geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten