zondag 24 april 2016

Even tijd voor borduren 24 april 2016


Vorige week kreeg ik het verzoek om een leuk kraamcadeautje te haken. Uiteraard doe ik dat met veel plezier en liefde voor het vak, maar zo'n aanvraag gaat voor mijn eigen werkjes. Daarnaast ook nog twee middagen in het AVL (ziekenhuis) doorgebracht om op de juiste manier mijn drain te laten vervangen.

Je begrijpt dat het dan ook heel fijn is als je in het weekend iets voor jezelf kunt doen. Gisteren en vandaag weer een borduurwerkje voor de letterbak opgepakt. Het is een fiets geworden, lekker Nederlands onderwerp uit een Frans patronenboekje. In dit deel van de letterbak wil ik er letterlijk op uit, dus jullie zullen onderwerpen terugzien die met 'buiten' te maken hebben.

In dit deel had ik al konijntjes en uilen (vorig jaar gemaakt) en een rijtje bomen staan.  Er zal meer flora en fauna volgen, maar ook onderwerpen die met een boerderij te maken hebben. Die ben ik in de tijd dat ik nog kon fietsen vaak tegen gekomen. 
De kleuren blauw in dit gedeelte zullen ook allemaal iets naar turquoise neigen zodat het 'groen' van de natuur in het blauw terugkomt.


Ook nog even tijd vrijgemaakt om dit lieve bungeltje te haken. Met een sleutelring eraan is het een leuke sleutel/tashanger. Heb deze zelf gereserveerd staan, maar maak ze ook op verzoek.
Ben je geïnteresseerd, laat dan een berichtje achter op dit blog of via Facebook. 

Voor deze week sluit ik af met de wens dat het na de komende koude week toch mei wordt en hopelijk wat warmer. Voorlopig in huis van de zon en prachtige pioentulpen genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten