donderdag 12 november 2015

Start van mijn blog 12 november 2015

Vandaag de grote stap gezet om een blog te maken over alle grote en kleine dingen die via mijn handen ontstaan.
Ik werd over de streep getrokken door het met de post binnenkomen van mijn nieuwe labels.
De eerste heb ik meteen aan de sokken bevestigd, die ik voor mijn moeder heb gebreid en morgen door mijn man worden afgegeven.
De volgende twee labels kon ik vastmaken aan twee kraamcadeautjes die ik op verzoek van mijn zus maakte, ook deze gaan morgen de deur uit.  
Ik heb hier wel foto's van, maar die staan op mijn telefoon en ik moet nog even ontdekken hoe ik dat bij dit blog krijg. Die houden jullie dus nog tegoed.

Voor iedereen die mij en mijn freubels nog niet kennen, ik haak, brei en naai met veel liefde knuffels, sleutel/tashangers, babyslofjes en sokken van babyformaat t/m maat 46.
Momenteel ben ik ook bezig met een slaapzak en truitje voor de pop van mijn achternichtje dat binnenkort jarig is.
Veel doe ik cadeau, maar ik maak ook dingen op verzoek. Daarvoor vraag ik een schappelijke prijs gebaseerd op het gebruikte materiaal en als het kan een extraatje. Dat extraatje en een deel van de kostprijs doneer ik aan de Stichting Babyspullen zodat zij moeders die het goed kunnen gebruiken van een startpakket kunnen voorzien. Voor meer informatie verwijs ik naar hun website.

Voor vandaag is het wel weer even genoeg, ik ben de rolstoel zat en ga lekker liggen.
Tot de volgende keer!  

3 opmerkingen:

  1. ??? kan de link om volger te worden niet vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, zie nu pas deze opmerking van jou. Volgens mij kun je volger worden via google+, maar ben ook niet zo'n intellectueel op dit gebied. Ik kan kijken of ik jou kan volgen en dan lukt het misschien andersom ook?

      Verwijderen
    2. Als je naast mijn foto en onder mijn naam op volgen klikt moet het toch lukken?

      Verwijderen