maandag 28 maart 2016

Weer een r(n)are week! 28 maart 2016


Dinsdag werden we opgeschrikt door de aanslagen in Brussel en dit waren niet de laatste aanslagen met onschuldige doden en gewonden deze week. Het enige antwoord dat ik hierop heb is mij niet laten leiden door angst en iedereen die op mijn pad komt vol vertrouwen en met een open blik tegemoet te treden.
Rustig verder gaan met wat binnen mijn bereik ligt:
zo aardig mogelijk zijn voor de mensen om mij heen en liefdevol blijven werken aan de projecten die uit mijn handen komen.  

Met dank aan Minet Horst van de facebookpagina Letterbak Borduren, heb ik het vak linksonder kunnen vullen met een serie voorraadpotten.

Eerst alleen het blauw geborduurd, maar daarna toch opgevuld met wit. Daardoor kwamen de bloemen op de potten beter tot hun recht.


 Dit zijn de sokken die uit de bollen wol van vorige week tevoorschijn kwamen. Het was heel leuk om een keer niet precies uit te meten waar te beginnen met de tweede zodat ze zoveel mogelijk hetzelfde zouden worden. Van deze serie nog een paar bollen liggen. Wel een andere kleur en waarschijnlijk wordt dat mijn volgende paar 'volwassene' sokken dat op de pennen gaat.


 Deze week sloot ik af met dit maatje M babysokjes. Heb er al een bestemming voor, alleen nog een kaartje erbij en dan kunnen ze de deur uit.


Ondanks dat wij er niets aan kunnen doen, hoop ik toch dat liefde en respect het op deze wereld wint en we iedereen een veilige plek kunnen bieden. Als we daar allemaal ons best voor doen moet het toch eens goed komen?















Geen opmerkingen:

Een reactie posten