zondag 20 december 2015

Vijf dagen voor Kerst 20 december 2015

Vorige week zondag bezochten wij de Zweedse kerstmarkt in Groningen.
Leuk om alvast in de stemming te komen en ook een paar bijzondere cadeautjes voor onder de boom gevonden.
Het was een gezellige, maar kleine kerstmarkt. Voor mijn gevoel wel wat te weinig kraampjes met originele Zweedse producten, maar het had wel sfeer.
Wat ik ook jammer vond was, dat het winkelend publiek totaal geen rekening hield met mij in een rolstoel en ik me er af en toe werkelijk tussendoor moest wurmen om een kraam te kunnen bekijken. 
Maar dat doe ik dan wel!

Deze week was ik druk bezig met het afmaken van de 
kerstkaarten.
Op de meeste kaarten schrijf ik nog even iets 
persoonlijks en bij een paar voeg ik er ook 
nog een klein cadeautje bij.
Dit jaar waren dat mini kerst(geluk)sokjes en 
1x een gehaakt geluks(baby)poppetje in een 
gebreid slaapzakje.
Hiernaast zien jullie er een paar.



Linksonder het laatst gebreide sokje op de eerste sok van een paar dat ik voor Lars brei. 
Deze foto heb ik gemaakt om het verschil in grootte te laten zien.

Op de handwerkbeurs in Nieuwegein kocht ik ook een paar kleine borduurpakketjes.
Rechtsonder is de eerste die ik deze week tussen de bedrijven door heb geborduurd.
Ik maak er denk ik een klein, beetje opgevuld kussentje achter en een lintje eraan, dan 
hebben we er een leuke versiering voor de winter bij. 

Samen met Rob de kerstboom neergezet en versierd. Overal lichtjes en kaarsen in huis,
heerlijk!

Vandaag 4 kleine krentenbroden gevuld met kaneel en suiker en een meergranenbrood
gebakken. Ook al weer klaar voor kerst en het ruikt zo lekker.
Langzaamaan komt het feest steeds dichterbij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten