maandag 2 mei 2016

Eindelijk lente in Nederland 2 mei 2016


Afgelopen week waren Rob en ik 39 jaar getrouwd. Vandaar deze foto met bloemen, gekregen van mijn ouders en onze buren.
Zo hadden we ook lente in huis, maar nu blij dat we ook in de tuin van het heerlijke weer en de bloemen kunnen genieten.

Het kraamcadeautje waar ik het vorige week over had mag ik nu drie keer maken. Voorlopig ben ik daar wel even mee bezig en dat kan ik dus nog niet laten zien.
Ondertussen heb ik wel de hartjes voor de sleutel/tashanger gemaakt die bij het baby gelukspoppetje voor een jongetje passen. Heb daardoor nu weer een exemplaar in het blauw en roze op voorraad. Daarnaast zien jullie een door mij bedachte ooievaar en het baby gelukspoppetje voor als het geslacht van de baby nog niet bekend is.
Momenteel ook een meisjesmutsje, slofjes en sokjes in twee kleuren en knuffelpopjes voorradig. Mocht je dus iets zoeken, laat maar weten.


Hier zien jullie de letterbak, het vakje naast de fiets heb ik opgevuld met een trotse haan, hen en kuikentjes. Zo blijven we nog even in de voorjaarssfeer. Denk nog even na over het volgende vakje en hoop dat ik daar naast fysio, tandarts en oogarts tijd voor krijg. Zo niet, dan volgende week wel. Gisteren was ik zo ijverig om eindelijk deze twee zakjes van drukkers te voorzien. Ik heb ze gemaakt voor de opvangzak van mijn drain die onder mijn rolstoel hangt en hiermee op een leuke manier gecamoufleerd wordt.
Ook nieuw elastiek en koordje in mijn sportbroek gemaakt, kan ik deze vandaag weer aan met fysiotherapie. Deze week goed geoefend, drie dagen binnen mijn rondjes gelopen en gisteren weer heerlijk buiten!
Op naar een zonnige week met veel meters buiten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten