woensdag 15 februari 2017

Vanaf nu: Hygge 15 februari 2017


Dit is het pakket met materiaal om een prachtige, Scandinavisch geïnspireerde, sjaal te haken. Bij de eerste berichten was ik meteen enthousiast en vond Rob het een mooi cadeau voor mijn 60e verjaardag.
Vandaag begint de CAL waarbij je gedurende 13 weken iedere week een stuk van het patroon kunt downloaden.

Kirsten Ballering van Haak maar Raak heeft het patroon ontworpen en het materiaal komt van Scheepjes Wol.

In januari natuurlijk niet stil gezeten. Hierbij waren ook een paar cadeautjes, maar die zijn nu gegeven dus kan ik de foto's laten zien.

Deze sokken zijn gemaakt voor mijn moeder, die altijd koude voeten heeft en 's nachts graag een paar handgebreide sokken draagt. Degene die zij vorig jaar van mij kreeg raken aardig op en nu voor een fleurig paars getinte wol gekozen. 




Deze dino's gemaakt voor de vriendin van onze zoon. Een tijd terug koos zijzelf de T-Rex uit en als extraatje maakte ik ook een Troodons, dit is het kleintje.




Gezien het goede nieuws van 2 januari was het mooi om op mijn 60e verjaardag de periode van ernstig ziek zijn af te sluiten. Degenen die dit van dichtbij meemaakten kwamen 's middags een paar uurtjes en ik kreeg heel veel bollen katoen waarvan ik Earlybirdjes en NiCu's kan haken voor couveusekindjes.
Je ziet, het is een tafel vol geworden!

Ook de mooie pot met hyacinten kreeg ik cadeau. Momenteel zijn ze uitgekomen, prachtig blauw en heerlijk geurend.



Dit zijn de eerste birdjes en NiCu's die ik, in afwachting van de start van Hygge, heb gehaakt. Ben nu nog bezig met een setje in lila-paars-roze. Birdje is klaar en NiCu bijna.
Volgende keer komt daar de foto van. 





Vanaf nu probeer ik iedere week een blog te posten met de vordering van mijn 'Hygge' sjaal en uiteraard de maaksels daarnaast.

Geniet nog even van deze zonnige dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten